الخميس، 18 يونيو 2009

قالي وقلت



قالي انا باحلم بيكي كتير

قلت انا باحلم اكتر منك

قال طول عمري عليكي بغير

قلت دخلت في دايرة ظنك

ظنك فيا ان انا مش صح

ظنك دا اللي ف قلبي جرح

عارف ليه خليتني بعيد

علشان باهانتك هديتني

عارف ليه حزني بقي شديد

علشان بكلامك صديتني

عمري في يوم مانسيت احلامي مع احلامك

ولا مره قدرت في يوم انسي انا حتي كلامك

اسمك جوة القلب بينزف

ولا منه حروف باقدر احذف

انت قسيت وقتلت هوايه

وجراحك ف القلب كفايه

ابعد خليني لوحدي احلم

انا مش عايزة اعيش وياك

ابعد خلي القلب يسلم

دانا كانت روحي بتهواك

وقبل ماتمشي علم قلبي

يحزف اسمك من جواه

من بعدك مجروحه وربي

وعلم قلبي ينسي هواه

هناك 5 تعليقات:

  1. حضوري لتسجيل الأعجاب

    بشموخ هذا القلم المعطاء

    سلمت أناملكِ

    لقلبكِ السعادة الدائمة

    سبحان الله وهبك حسن الوصف والكلام اختي

    بجد كلمات روعة

    وانشاااالله بالتوفيق ..


    تحياااتي ..


    اختك همسة حب

    ردحذف
  2. يسلملي كلامك يا احلي همسه ف الكون
    شكرا لمرورك العطر

    ردحذف
  3. ابعد خليني لوحدي احلم

    انا مش عايزة اعيش وياك

    ابعد خلي القلب يسلم

    دانا كانت روحي بتهواك

    وقبل ماتمشي علم قلبي

    يحزف اسمك من جواه

    من بعدك مجروحه وربي

    وعلم قلبي ينسي هواه

    ربنا يوفقك

    ردحذف
  4. اللهم امين ويوفقك مع اني معرفتش مين

    ردحذف
  5. تسألني حبيبتي
    ماالفرق بيني وبين ... السماء
    الفرق ما بينكما
    انكي إن ضحكتي يا حبيبتي
    أنسى السماء
    ياربي قلبي لم يعد كافياً
    لأن من احبها تعادل الدنيا
    فضع بصدري واحداً

    ردحذف