الاثنين، 21 يونيو 2010

ضي وضي


الصعايده يقروها من هنا



ضي وضي

عطشان قلبي لنقطة ماي

قلبي صغير ومالوش زي

ساكن فيا مادافع شيّ

ضي وضي

عطشان قلبي لنقطة ماي

مشتاق قلبي لقلب حنين

يغمره حب ويرويه ري

ضي وضي

عطشان قلبي لنقطة ماي

قاعدة استنظر فيه

ولا جاشي

لقلبي الحي

لقت الدنيا لقلبي

قليب

طيب

ضيه موافق احسن ضي

قالي انا جاي

قلت انا مرحب

وتشرفنا بقلب الخاي

ورحنا حكيـــــــــــــنا

وقلتله قلبي مزيوش زي

خلقــــــــــــــــه الحي

مستنظر من شمسك ضي

او من نيلك نقطة ماي

قالي اباااااااااااااااااااي

قلت لقلبك ان انا جاي

وراح زود علي قلبي الري

و ضي وضي

شبك ايده ف قلب ايداي

وقالي هانبني العمر الجاي

قلبك نيل

وعيوني الضي

ضي وضي

شبع القلب خلاص م الماي 





ووجه بحري  يقروها من هنا


ضي وضي

عطشان جلبي لنجطة ماي

جلبي صغير ومالوش زي

ساكن فيا مادافع شيّ

ضي وضي

عطشان جلبي لنجطة ماي

مشتاج جلبي لجلب حنين

يغمره حب ويرويه ري

ضي وضي

عطشان جلبي لنجطة ماي

جاعدة استنظر فيه ولا جاشي

لجلبي الحي

لجت الدنيا لجلبي

جليب -------- طيب

ضيه موافج احسن ضي

جالي انا جاي

جلت انا مرحب

وتشرفنا بجلب الخاي

ورحنا حكيـــــنا

وجلتله جلبي مزيوش زي

خلجه الحي

مستنظر من شمسك ضي

او من نيلك نجطة ماي

جالي اباااااااااااااي

جلت لجلبك ان انا جاي

وراح زود علي قلبي الري

و ضي وضي

شبك ايده بجلب ايداي

وجالي هانبني العمر الجاي

جلبك نيل

وعيوني الضي

ضي وضي

شبع الجلب خلاص م المااي 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق