الجمعة، 13 فبراير 2009

أي حاجه


قالوا كلام كنير مدخلش راسي منه حاجه
ومهزش من حماسي ولا غير أي حاجه
بنسيب كل الأساسي ونحكي ف أي حاجه
لو قاعدة أنا ف مكانهم راح احكي ف كل حاجه
بحث وبيناقشو فيه مش فاهمين منه حاجه
بتسيبو كل حاجه وتحكوا ف أي حاجه
غلطانة أنا ف كلامي وبعك ولا حاجه
خلاص خلاص راح امشي
عاوزين من عقلي حاجه؟
ماخلاص معدش حاجه
صدعت من كلامكم ومعدش عندي حاجه
انا هامشي خلاص سلام وباي وكل حاجه
ولا عايزة منكوا حاجه ولا تاخدو مني حاجه

هناك 3 تعليقات:

  1. فعلا ما بقاش في حاجة تهم اي حد
    والناس بتنسى كل حاجة وتفكر في اي حاجة
    حتى لو مش مهمة
    بس اجمل حاجة الكلمات المعبرة اللي خلتني انا عن نفسي انتبه لحاجة يمكن كانت ضايعة مني
    ولقيتها واكتشفت انها اجمل حاجة




    حلوة قوي

    سامو

    ردحذف
  2. ميرسي ياسامو اسعدتني زيارتك وكلماتك
    وانا كمان انتبهت لاجمل حاجه ف الدنيا ان الواحد يشوف ناس زيك لسه موجودين ف الدنيا
    ربنا يوفقك ياسامو

    ردحذف